Een enquête insluiten om gebruikers te helpen abonnementen op te zeggen

abonnementen  <a href=bezoek de site ” align=”right”>

Een enquête insluiten om gebruikers te helpen abonnementen op te zeggen

Abonnementen opzeggen is niet altijd gemakkelijk, zeker niet voor klanten die veel verschillende diensten en apps hebben. Bankgegevens moeten doornemen en serviceproviders moeten e-mailen om een paar services te annuleren, kan overweldigend zijn. Het is zelfs nog moeilijker om terugkerende abonnementen op slimme apparaten bij te houden. Dit is waar apps en online tools die uitgaven bijhouden en ongewenste abonnementen identificeren, van pas komen.

Een van de beste dingen die u kunt doen als een gebruiker zijn abonnement opzegt, is hem laten zien dat uw merk om zijn keuze geeft en naar zijn feedback luistert. Hierdoor voelen ze zich gewaardeerd en worden ze aangemoedigd om hun beslissing te heroverwegen. Om dit te doen, kunt u rechtstreeks in uw app een feedbackenquête voor het annuleren van abonnementen insluiten.

Dit kan worden ingesteld om gebruikers te vragen naar een reden voor hun annulering, zoals "Hoe vaak heeft u het product gebruikt?" en "Waarom zou je je opnieuw willen abonneren?"

U kunt ook een optie opnemen om het abonnement te pauzeren in plaats van het volledig op te zeggen. Dit is een uitstekende manier om klantverloop te voorkomen en uw gebruikers te helpen geld of tijd te besparen terwijl ze uitzoeken of het product geschikt voor hen is. Deze optie kan worden aangeboden op het moment van opzegging of later op de beheerpagina voor abonnementen. Naast de abonnementsoptie pauzeren, kunt u ook beslissen of u credits pro rata wilt gebruiken voor het ongebruikte deel van de betaalde periode (cancel_at_period_end). De standaardwaarde is om helemaal geen credits uit te geven.

Link naar de website: https://www.bymetis.nl/