Hallo,

Waarmee kunnen wij je helpen?

Op zoek naar een antwoord? Onze zelfhulpsectie is de snelste manier om hulp te krijgen. Je vindt hier antwoorden op veel onderwerpen.


meest bekeken

Waar vind ik mijn bestelnummer

Het bestelnummer vind je terug in je klantenaccount en ontvang je na aankoop van ons per e-mail.

Vind je de e-mail niet, kijk a.u.b nog een keer goed in de spam-box (van je e-mail)

nog steeds niet gevonden? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder. 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen

Na aankoop ontvang je een bericht van ons per e-mail of sms (optioneel)

met daarin je track & trace code. Via de link in het bericht kun je je bestelling volgen.

Ben je het bericht kwijt of heb je geen bericht ontvangen (advies: controleer de spam-sectie van je mail box). Neem dan a.u.b contact op met onze klanten service. Zij zullen je alle informatie over je bestelling geven. 

Hoe stuur ik een artikel retour

De kosten van terugzending zijn voor rekening van de klant. GM-Lifestyle accepteert in geen geval terugzendingen onder rembours. Stuur je pakket voldoende gefrankeerd op naar het volgende adres:


GM Mens Lifestyle - Geleenstraat 60 - 6411HT - Heerlen. 

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben

De bezorger van PostNL, DHL biedt de bestelling aan op het afleveradres. Mocht je niet aanwezig zijn tijdens de eerste bezorgpoging, dan ontvang je hiervan een notificatie. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus, via de Track & Trace link of via mail.

PostNL/DHL laat dan weten met een van de volgende 3 opties waar je bestelling is:


  • Ze komen de volgende dag terug
  • De bestelling ligt bij de buren
  • Of de bestelling ligt bij een afhaalpunt.

zoek antwoorden per onderwerp

  • bestellen  
  • zending & levering  
  • retour & terugbetaling  

Wat is de levertijd

levering is gratis, wij hanteren een levertijd van: voor 14:00 besteld, morgen in huis. (ma/za)

Uitleg bestel proces

Nadat je een artikel hebt gevonden naar je smaak en je een kleur en maat hebt gekozen, kun je het gewenste artikel in je winkelwagen plaatsen door op "toevoegen aan winkelwagen" te klikken. Je kunt vervolgens verder shoppen, of direct naar je winkelwagen gaan.

-In de winkelwagen-

Hier vind je een overzicht van alle artikelen die je in je winkelwagen hebt geplaatst. Het totaalbedrag en de verwachte leverdatum zijn hier ook terug te vinden.

Klopt alles? Klik op "Naar de kassa" om je bestelling te voltooien. Je wordt gevraagd om in te loggen in je account, of als je nog geen account hebt, je te registreren.(optioneel)

Let op! De artikelen in je winkelwagen zijn niet voor je gereserveerd. 

Waar vind ik mijn bestelnummer

Het bestelnummer vind je terug in je klantenaccount en ontvang je na aankoop van ons per e-mail.

Vind je de e-mail niet, kijk a.u.b nog een keer goed in de spam-box (van je e-mail) 

Nog steeds niet gevonden? neem dan contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder. 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen

Na aankoop ontvang je een bericht van ons per e-mail of sms (optioneel)

met daarin je track & trace code. via de link in het bericht kun je je bestelling volgen.

Ben je het bericht kwijt of heb je geen bericht ontvangen (advies: controleer de spam-sectie van je mail box). Neem dan a.u.b contact op met onze klanten service. Zij zullen je alle informatie over je bestelling geven. 

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben

De bezorger van PostNL, DHL biedt de bestelling aan op het afleveradres. Mocht je niet aanwezig zijn tijdens de eerste bezorgpoging, dan ontvang je hiervan een notificatie. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus, via de Track & Trace link of via mail.

PostNL/DHL laat dan weten met een van de volgende 3 opties waar je bestelling is: 

-Ze komen de volgende dag terug 

-De bestelling ligt bij de buren

-Of de bestelling ligt bij een afhaalpunt.

Artikel is defect

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder.

Wanneer krijg ik het geld van mijn retour zending terug

Wanneer je retour zending in goede orde ontvangen is. Kan het 1-3 werkdagen duren voordat wij deze hebben verwerkt. Zodra we je retour zending hebben verwerkt en alles er na behoren uitziet. Krijg je het volledige order bedrag terug gestort naar de zelfde betaal methode waarmee je je bestelling betaald hebt. Dit kan 1-2 werkdagen duren.  

Kan ik bestelde artikelen retourneren

Ja, je krijgt bij bestelling standaard 14 dagen bedenktijd. Dus alle artikelen kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden.

Kan ik een artikel ruilen

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder.

Hoe stuur ik een artikel retour

De kosten van terugzending zijn voor rekening van de klant. GM-Lifestyle accepteert in geen geval terugzendingen onder rembours. Stuur je pakket voldoende gefrankeerd op naar het volgende adres:

GM Mens Lifestyle - Geleenstraat 60 - 6411HT - Heerlen. 

Heb je het antwoord niet kunnen vinden?

Neem dan contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder!